ראיון לתפקיד נציג שימור לקוחות
ינואר 2022
25.01.2022
|
פרטים כלליים לגבי התהליך
|
שלחתי הודעה בוואטסאפ למספר של נציגה שהופיע במשרת דרושים. למחרת קיבלתי שיחת טלפון מהנציגה ששם היא שאלה אותי בן כמה אני ומאיפה אני. אחרי זה היא קבעה לי ראיון עבודה בתחילת השבוע הבא.
|
שאלות מתוך הראיון
|
1) יש לך ניסיון?
2) טוב לך מבחינת מרחק?
3) מה היית עושה מול לקוח עצבני? (ואחרי זה הוא עשה לי כזה סימולציה קטנה שהוא משחק לקוח שחויב ב100 שקל על חבילה שעולה 20 שקל)
|
תשובות
|
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
|
|
|
|
|
ינואר 2022
|
|
3) אמרתי לו שאני אשמור על חיוך ורוגע, אתן ללקוח לדבר ולהביע את הכעס שלו ומה הבעיה שלו ואחרי זה אענה לו בטון רגוע ואעזור לו לפתור אותה, ושמהניסיון שלי לדבר בטון רגוע מאוד עוזר להרגיע אדם כועס.
בסימולציה אמרתי לו "אם חויבת ב100 שקל אז כנראה לא קנית חבילה של 20 שקל, בוא תסביר לי בדיוק איזו חבילה קנית" והמראיין אמר "סבבה זאת תשובה טובה"
|
|
|
|
|
|
|